הסוף להתקרחות ולשיער דליל אצל גברים!

נשירת שיער גבריםגברים רבים סובלים משיער דליל והתקרחות כבר בגילאים צעירים. חלק מאותם הגברים אוהבים את המראה הקרח ולא מייחסים לו חשיבות רבה, אך עבור גברים רבים תופעת שיער דליל והתקרחות היא לא פשוטה כלל להתמודדות והם מעדיפים את מראה השיער המלא והבריא. עבור אותם גברים קיימים מספר שיטות שבאפשרותן להעניק להם מראה שיער מלא. הדבקת שיער לגברים היא אופציה טובה מאוד, שכדאי לשקול כאשר מחפשים אחר הפתרון הטוב ביותר עבור מראה שיער דליל או התקרחות אצל גברים. ממש כמו שעושות כלות ביום ההתארגנות לקראת החתונה

הסיבות לשיער דליל אצל גברים

הסיבות לשיער דליל והתקרחות אצל גברים הם בעיקר גן גנטי שאחראי על ההתקרחות בגיל צעיר. לגברים אשר במשפחתם יש נטייה גנטית לשיער דליל ולהתקרחות בקרב אחד מבני המשפחה, יש סיכוי גבוה יותר לשיער דליל ולהתקרחות. מלבד זאת, ישנם גברים שתזונה לא נכונה ומחסור בויטמינים גורמים להידלדלות השיער שלהם. לכן, עוד לפני ההתקרחות או הדילול בשיער לגברים אשר במשפחתם יש נטייה גנטית להתקרחות, כדאי מאוד לטפח ולשקם את השיער על בסיס יומיומי בעזרת חומרים מיוחדים משקמי שיער ולהיעזר בתזונה מלאה בויטמינים המסייעים לחיזוק השיער. במידה וההתקרחות או הדילול בשיער מפריעים לך מאוד, ישנם פתרונות שיסייעו לך לקבל מראה שיער מלא יותר.

הפתרונות לשיער דליל והתקרחות אצל גברים

הפתרונות הדומיננטיים בתחום השיער הדליל וההתקרחות אצל הגברים הם: תהליך כירורגי שנקרא השתלת שיער ותהליך קוסמטי שנקרא הדבקת שיער. התהליך הכירורגי הוא תהליך פולשני של השתלת זקיקי שיער מהקרקפת לאזורי השיער הקרחים או הדלילים והוא מתבצע בהרדמה מלאה או חלקית ואילו הדבקת השיער הוא תהליך קוסמטי, לא פולשני וקל יחסית שניתן לביצוע בכל מספרה על ידי ספר מקצועי העוסק בתחום. לאחרונה נעשתה באמצעות עמותת זכרון מנחם הדבקת שיער לחולי סרטן שאיבדו את השיער בטיפולים.

מהי הדבקת שיער?

הדבקת שיער לגברים הוא תהליך של הדבקת שיער מלאכותי, בגוון ובמרקם השיער הרגיל של הגבר הזקוק לו. לאחר שיבחנו את אופי וסוג השיער, יבחר השיער המתאים ביותר להדבקה באופן שהוא יעניק לך מראה אחיד ומלא לשיער, בצורה שלא תראה לעין והשיער יודבק באמצעות חומר מיוחד. הדבקת שיער לגברים זולה יותר מהשתלת שיער והיא פתרון לא פחות טוב מהשתלת שיער מבחינת התוצר הסופי המתבטא במראה השיער.

הדבקת שיער לגברים מהווה את הפתרון הטוב ביותר למראה שיער טוב למראה ומלא עבור כל גבר הסובל מהתקרחות או משיער דליל ומעוניין לשפר את מראה שערו.

למידע נוסף על שיער (המחזמר) לחצו כאן