קניית מצברים מומלצים לתושבי תל אביב – החל מ 379 עם לירון מצברים

עולם כלי הרכב והאופנועים נמצא בנסיקה מאז שנות ה80. גם כשנדמה שהשיח הציבורי על תחבורה ציבורית יעילה ומשודרגת עולה, הנתונים מראים שישנה צמיחה בכמות המכוניות שנמצאות על הכביש מידי שנה. ישנם רבים שחוששים מעולם זה שכרוך בהוצאות רבות ובעיקר מפתיעות, לא סתם להיכנס למוסך היא חוויה מרתיעה אצל כולנו, גם אוהבי הרכבים.

אחראי להתחלת פעולת הרכב

לעתים אנו בודקים את חלקי הרכב וקוראים עליהם באינטרנט, אך עדיין איננו מבינים את כל המושגים. לעובדה זו יש חלק גדול מהערפל וההרתעה סביב ההתעסקות. אך אחד המושגים שכולנו מכירים הוא המצבר. הסיטואציה הבאה מוכרת לכולנו: אנו מגיעים אחרי יום עבודה, בילוי או סתם ביקור אצל מכר, מנסים להתניע את האוטו ושומעים את הרעש הנוראי, או יותר נכון חוסר הרעש, שהרכב לא מתניע. מיד קופצת מחשבה אחת לראש: השארנו את האורות דלוקים. חשיבותו של המצבר רבה, כיוון שללא מצבר לא ניתן להתניע את הרכב, אז מן סתם שכלום לא פועל והרכב לא זז. לעתים נדמה שכולנו מבינים מה תפקידו של המצבר ומה הוא סדר הפעולות ברגע שהוא נגמר, אך בכל זאת כדאי להבין את הדברים יותר לעומק.

מה הוא מצבר ומה תפקידו

מצבר הוא בעצם כל בטרייה, סוללה, שאחראית לספק חשמל למערכת מסוימת. וזה לא משנה אם מדובר על מצבר לאופנוע או מצבר לרכב שניהם מבצעים את אתה פעולה. הכוונה במצבר בדרך כלל כאשר משתמשים במונח עצמו היא למצבר הרכב או האופנוע שאמור לספק את החשמל למערכות הרכב או האופנוע, החל מאיתות, רדיו, אורות וכמובן להתנעה עצמה ועד הקוד שאנו מקישים לפני ההתנעה. קניית מצברים בתל אביב, חיפה, באר שבע ושאר חלקי הארץ היא הכרחית לפעילות רכב תקינה. ללא מצבר טוב ואמין, יהיו בעיות התנעה רבות וביקור בתדירות גבוהה למוסך. המצבר מכיל אלקטרונים שמצבעים תהליכי חמצון וכך התהליך הכימי יוצר חשמל שנכנס למעגל החשמלי שמספק את הרכב כולו. המצבר קשור למנוע הרכב: מנוע הרכב הפועל מטעין את המצבר והם פועלים בהרמוניה כדי שנוכל לנסוע והרכב לפעול כשורה. הבעיה הנפוצה ביותר היא שההרמוניה נהרסת כשהמצבר פועל לבדו.

מאמר מומלץ לקריאה לחץ כאן >>> אנחנו נתקלים בו בכל יום כאשר אנו מתניעים את הרכב שלנו או מגבירים את צלילי הרדיו……

כיצד המצבר עלול להיגמר?

כמובן שגם כאשר הכול פועל כמו שצריך, המצבר ייהרס בסופו של דבר אחרי כמה שנים טובות של פעילות. אך הבעיה הנפוצה ביותר היא כאשר אנו שוכחים את המעגל החשמלי ברכב פועל, כאשר המנוע מכובה. בדרך כלל אלו הם האורות שנשכחים דולקים, הידועים כזללני אנרגיה וחשמל. זה יכול להיות גם רדיו או האורות שבתוך הרכב הישן, לא תמיד זה נוצר ממצב ששכחנו אלא גם אם השארנו אותם כך בכוונה, למשל כדי לשמוע מוזיקה. לאחר מכן המצבר עלול להיגמר ולא נוכל להתניע את הרכב. את בעיה זו מגלים כאשר הרכב לא מתניע והיא ברורה לכולם למרות שאין נורה שתדלוק כדי לסמן לנו. מצבר יכול להחזיק זמן רב ולא אמור להיגמר אחרי חצי שעה של אורות דולקים, לכן חשובה מאוד קניית מצברים מומלצים לתושבי תל אביב ושאר חלקי הארץ כדי למזער את הבעיה עם החלפה של מצבר אמין וחזק שמחזיק מעמד זמן רב.

חברת לירון מצברים מציעים מצברים מסוגים שונים כולל אחריות ומע"מ החל מ 349 ש"ח! לא מאמינים? צרו קשר! בטלפון מספר : 072-3921104

 

מצבר למכונית

החלפת מצבר למכונית

לרוב, אזרחי מדינת ישראל ישנה מכונית בבעולתם. חלק מהמשפחות נמצאות עם 2 מכניות בבית ואף יותר. אם ברשותינו מכונית חדשה, אז ברוב המיקרים […]