מכירת רכבים לפירוק או ברזל – היתרונות הבולטים ביחס לחסרונות

כמו כל דבר אחר, גם למכירת רכב למטרת פירוק חלקים יש יתרונות רבים ולצידם גם חסרונות.
מודעות לאותם היתרונות והחסרונות, תאפשר קבלת החלטה מושכלת לגבי השאלה אם לנקוט בצעד הזה או אם לוותר עליו.
יש סיבות למכירת רכב ישן ,המסלול המהיר הוא מגרש פירוק רכב, בין אם זה רכב ישן שהוא כבר מעל ל 20 שנה על הכביש או במקרים אחרים שלא נדע הרכב עבר תאונת דרכים קלטנית והוגדר כרכב לא תקין לשימוש עתידי כלשהו.
במקרה זה יש לפנו למקצוענים בתחום קניית רכבים לפירוק להעברת המכונית לברזל.

היתרונות של מכירת רכבים לפירוק

היתרון העיקרי במכירת רכבים לפירוק, טמון בעובדה שהמוכרים יכולים להרוויח סכום מסוים של כסף בעבור רכב שאין לו בעבורם כל תועלת – ניתן למכור גם רכבים שלא נוסעים, רכבים ללא מנוע ואפילו רכבים שרופים.
יתרון נוסף נוגע לעובדה שברוב המקרים, החברה הקונה היא זאת שתאסוף את הרכב ממקום המצאו, גם במקרים בהם יש צורך בשירותי גרירה, החברה תהיה זו שתספק אותם.
יתרון נוסף טמון בעובדה שמדובר בהליך הפשוט והמהיר של ביצוע העסקה – ניתן לבצע כמעט את כל שלבי עסקת המכירה מבלי לצאת מהבית – יצירת הקשר מתבצעת דרך רשת האינטרנט, במרבית המקרים פרטי העסקה נסגרים טלפונית ובשלב האחרון, החברה תגיע אליכם בכדי לאסוף את הרכב ממקום הימצאו.

במקרים רבים, רכב ישן מאוד או כזה אשר עבר תאונה קשה, מהווה סוג של עול כלכלי עבור הבעלים שלו – עלות הטסט והביטוחים, צריכת דלק גבוהה, ביקורים חוזרים ונשנים במוסך ועוד..
מעבר לכך, רכב שכזה יכול להוות גם כמפגע לאיכות הסביבה ובאופן כללי לדרוש מבעליו התרוצצויות מיותר והתמודדות עם קשיים נוספים, מכירת הרכב לפירוק יכולה למעשה לשים סוף לעול הזה ואף לאפשר לבעלים להרוויח סכום כסף מסוים בעבור הרכב.
גרים בחולון? זה הזמן לברר עם גרר איתי שהוא בעצם קונה רכבים לפירוק ונסיעה בחולון ובכל אזור מחוז מרכז+צפון.

החסרונות של מכירת רכבים לפירוק

אם הרכב עדיין נוסע ומשמש במידה כזאת או אחרת את בעליו, מאוד יכול להיות שתהיה בהם התקווה להצליח למכור את הרכב במחיר מחירון – תקווה שיכולה להתבדות לאחר ניסיונות בפועל למכור את אותו הרכב.
חסרון נוסף, נוגע לתחום הרגשי, אנשים רבים נקשרים רגשית לרכב שלהם ומאוד יכול להיות שהם יתקשו להיפרד ממנו לצמיתות ועוד יותר תהיה קשה להם המחשבה שהרכב יפורק לגורמים.
חשוב לציין שמוכרים אשר אינם מסדירים בטרם המכירה את נושא הבעלות של הרכב עלולים לגלות שהם הסתבכו בפעולה לא חוקית כזאת או אחרת (זה אומנם נדיר, אבל זה אפשרי) – החדשות הטובות הן שהדבר הזה יכול להיפתר בצורה פשוטה ומהירה כל מה שצריך לעשות זה פשוט למלא טופס ייעודי מקוון אשר ייעוד ביטול של רישום הרכב ולמעשה, אחרי שהטופס הזה מגיע למשרד הרישוי, ניתן להשלים את עסקת המכירה בצורה שקטה ורגועה.

אז אם גם ברשותכם יש רכב לא תקין או רכב ישן במיוחד שכבר אינו בטיחותי לשימוש ואתם מתלבטים אם למכור אותו לקונה רכבים שמומחה לטובת פירוק החלקים, חשוב שתשקלו בשלב הראשון את מלוא היתרונות והחסרונות של עסקאות כאלו ובהתאם, תבצעו בסופו של דבר החלטה מושכלת ונבונה שתאפשר לכם להיות שלמים עמה.