סיבות למכירת רכב ישן לפירוק והכנה לשדרוג הרכב הבא שלכם

שלום לקוראי הבלוג!

הרשות הלאומית בטיחות בדרכים
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – חושבים חיים!

חשוב לציין לפני תחילת הפוסט שאנו דוגלים בשמירה על החיים של כולנו וממליצים להתעדכן באתר הפייסבוק של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בנושא בטיחות ושמירה על עצמינו בסביבה! רצוי גם לבקר באתר הראשי שלהם!.

יש סיבות שונות ומשתנות למכור רכבים, בפוסט הבא ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות ביותר המסבירות מדוע להחליף רכב ישן בחדש.

  • בטיחות הנהג ,משפחתו והסרכב ישן לא בטיחותיביבה – רכבים ישנים נוטים לההרס עם הזמן, כל אחד מכיר את ההרגשה שהנה הגלגל שלי כבר לא תקין וצריך לרוץ למוסך או המצבר שווק חיים והופ יש צורך להתקשר למתקין מצברים שיפטור את התקלה.
    ברכבים ישנים יש סבירות גבוהה מאוד שהמנוע אוטוטו יתקלקל ועדיף לא לקחת סיכונים מיותרים ולמכור את הרכב לאחד אחר שיעשה בו שימוש או להעביר את הרכבים לקונה רכבים לפירוק במחיר מוזל יחסית.
  • מחיר – רכב ישן לא שווה הרבה אך נתון לאיכות המכונית. ככל שהשנתון נמוך יותר כך המחיר מתכווץ לו משנה לשנה. לדוגמא רכב שנת 2016 בקנייה יהיה שווה 150 אלף , עשור אחרי הרכב עלול להיות שווה בין 5-20 אלף. עם הזמן המכוניות צוברות תקלות ואחוז הבלאי עולה ועולה בכל רגע שהמכונית עומדת על הכביש. עדיף למכור רכבים ישנים בהקדם מאשר להגיע למצב שהכלי אינו שמיש יותר ונאלץ למכור רכב לפירוק וחלקי חילוף.
  • עיצוב – עם השנים כמו שהטכנולוגיה משתפרת לה גם הסגנונות ועיצובים של רכבים משתנים. בעבר כולנו מכירים את רכב הבימבה המפורסם שהיה להיט, כיום על רכב כזה תוכלו לקבל פרוטות ובמקרים מסויימים מגרשי גרוטאות של רכבים לפירוק יעשו לכם טובה באם ייקחו את הרכב לחזקתם.
  • חסכון בדלק – רכבים ישנים הם נטל לא רק מהצד הטכני והצורך להעמיס את הרכב למוסך בכל חודש אלא גם נטל כלכלי מבחינת תדלוק הרכב. נכון ששוק הדלק בישראל הוא די יקר בכל הנוגע לדלקי בנזין, 95 , סולר וכו אך כאשר קונים רכבים חדשים שהמנוע חזק ואיכותי לרב שריפת הדלק תהיה נמוכה יותר בהשוואה למכונית ישנה.
    (כמובן שיש להתחשב בסוג הרכב\ ג'יפ , אוטובוס , מיניבוס , אופנוע )

מכירת רכבים לפירוק או פינוי למשחטות רכבים

 גרר רכבים לפירוק
העברה מבוקרת של גרר רכבים לפירוק

אז עשיתם זאת הרכב הישן נמכר בן אם זה לאדם פרטי,סוחר או חברת קניית מתכות( קבלו 2 נקודות זכות וירטואליות מאיכות הסביבה). ישנם חלופות שונות שעליכם לשקול בזמן קניית רכב חדש.

  • קניית רכב מחברות – חברות גדולות כגון BMW , הונדה , שברולט וכו מאוד מאוד אמינות. יש עדיפות גדולה לקנות מכונית ולקבל אחריות יצרן עד שלוש שנים וכך תישנו בראש שקט אך תשלמו יחסית די הרבה כסף.
  • קניית רכב יד שניה במצב טוב – מילת המפתח היא " במצב טוב " , איך נזהה רכב במצב טוב? חשוב לבצע בדיקות כלליות למכונית במכוני רישוי,מוסכים, בדיקת שמנים,גלגלים,שילדה על מנת לוודא שמצב הרכב הוא באמת טוב. חשוב אם אתם קונים רכב מיד שנייה לקנות רכב יחסית שהשנתון שלו גבוהה כך שלא תהיו צריכים למכור את הרכב ב4-5 השנים הקרובות.

לדוגמה אם אנו כיום בשנת 2016 עדיף לקנות מכוניות שהשנתון שלהם הוא 2012 במקרה הרע ו2014 בקרה הטוב.

אנשים שמתפשרים ורק מחפשים את הזול קונים רכבים ששנת הייצור שלהם היא 2004 ובדרך כלל יד שישית ואין פלא שמוצאים עצמם עם רכב גרוטאה מיועד לפירוק אחרי שנתיים מיום קניית הרכב.

ומה לגבי אופנועים?

אין שונה בנושא האופנועים , הטיפים האלו תקפים גם לכל רכבי הדו גלגליים ,קטנועים , אופנועים כבדים או קלים ,טרקטורונים ורכבי שטח אחרים. כל כלי ישן עדיף שימכר לסוכני רכבים לפירוק בהקדם ולהחליפו לחדשים יותר.

ספקי קניית רכבים לפירוק בארץ

1 – Cartrasher – קונה רכבים לפירוק באזור המרכז וצפונה
2 – מכוניות לפירוק Net – קונה רכבים לפירוק בכל הארץ כולל אזור הדרום, באר שבע ,אילת ודימונה

חברות רכבים מומלצות לקניית רכב חדש

1 – מאזדה
2 – שברולט
3 – יונדאי

איך לבחור רכב חדש?

  • התאימו את הרכב לתקציב שלכם – רבים האנשים שלוקחים מימון ומתפתים לקחת רכבים חדישים יותר אך האמת שלא כצורך, ישנם רכבים חדשים מהניילון במחירים מוזלים יותר שעדיף לקנות אותם במידה והתקציב שלכם מוגבל. תוכלו למצוא רכבים חדשים גם במחירים המתחילים מ 50,000 ומעלה.
  • הצמדו למותגים המובילים – על חוכמת ההמונים שמעתם? ובכן ההמונים לרב צודקים, היצמדו לרכבים הנמכרים ביותר בשוק . חברות אלה לרב מספקות את המכוניות האמינות והבטוחות ביותר בשילוב מחירי שוק יציבים ביחס לחלופות העומדות בפניכם.
  • מבחנים – על מבחני ריסוק רכב שמעתם ? כל הרכבים עוברים מבחני ריסוק והטובים יותר גם בטיחותיים יותר. רצוי לעקב אחרי מותגים שלהם ציוני בטיחות גבוהים כך נעשה צעד מקסימלי לשמור על בטחונינו ועל בטחון משפחתנו.

הבחירה שלי – את הבחירה שלי אני שמח לשתף איתכם והיא יונדאי I10 , אותו איכותי ביותר במחיר הוגן מבית היוצר של יונדאי! צפו בסיקור באתר יוטיוב

יש לכם מידע שימושי שתרצו להוסיף ? פנו אלינו ונשמח לעדכן!