ביובית קטנה ומטריפה

ביוביתיודעים מה זה ביובית? אם לא נסביר בכמה מילים. ביובית הינה משאית עם משאבה גדולה עליה שמטרתה היא לשאוב פירי ביוב, בורות שמן ודלק וניקוז של סתימות תשתיתיות.

עד לפני מספר שנים תחום הביוביות היה מיועד בעיקר למפעלי ענק עם בורות ניקוז גדולים שהיו צריכים להתפנות אחת לכמה זמן, לבסיסי צה"ל בהם מערכות הביוב ישנות ויש צורך לפנות את הביוב על מנת לתת לבסיס להמשיך להתנהל כשורה ועוד. אך כיום, עם כל ריבוי הקניונים, יש מקרים של מערכות ביוב מאוד גדולות הנמצאות בתוך חניון המקום.ביובית גדולה לא יכולה להיכנס לחניונים שכן גובה החנין מוגבל וביובית הינה רכב גדול מאוד ולכן כאן נכנסה לתמונה ביובית קטנה

ביובית קטנה לחניונים

ביובית קטנה היא יכולה להיכנס לחניון או לכל מקום עם תקרה נמוכה ולבצע את אותה העבודה של ביובית גדולה אך בהן הגישה לביובית גדולה (רגילה) בלתי אפשרית. חלק מהמקומות קוראים לביובת קטנה בשם נוסף והוא "מיקרו ביובית"

ביובית קטנה אומנם לא מכילה את אותו המיכל של ביובית רגילה אך כושר השאיבה שלהן זהה אז אין צורך לדאוג לגבי זה

מידע חשוב על ביובית

משאית ביובית עוזרת בביצוע כמה סוגי פעילויות

  • שאיבות ביוב – במקרה ויש ביובים סתומים או עמוסים, הביובית עוזרת בשאיבתו – שירות של "הזמנת ביובית" הוא שירות ייחודי המתבצע כך, בזמן דליפת הביוב או התקלה עליכם להתקשר מייד לעוסק בתחום הביוב בצורה חוקית, האדם יגיע עד לביתכם על מנת לשאוב את ההצפה המדוברת ולתקן את הנזילה בהקדם האפשרי ככה תוכלו למנוע סיבוכים ולהמשיך את היום בשיגרתכם.
  • שטיפת ביוב – אם יש חומר בעייתי שחדר לביוב, לאחר שאיבת הביוב יש צורך בניקוי יסודי על מנת לא להשאיר שרידים מהחומר המסוכן
  • פינוי בורות דלק ושמן – פינוי מבוקר של חומרים אלו למקומות המוכרים על ידי משרד הבריאות לטיפול בחומרים מסוכנים אלו.

ביובית קטנה הינה אופציה מעולה ונכונה עבור חניונים עם תשתיות ביוב שצריכות טיפול יסודי וקבוע. יש לציין כי שירות זה ניתן על ידי מספר חברות אבל יש לדעת מי החברה הנכונה להזמין ומי לא. כל חברה שמכבדת את עצמה בתחום תספק מחירון תשלומים באתר הבית שלה על מנת להראות ללקוח שקיפות ונכונות. בידקו זאת טרם הזמנת השירות.

במידה וראיתם ביוב דולף בשטח ציבורי יש לעדכן את הרשיות בהקדם, מים מזוהמים , חומרים מסוכנים יכולים להגיע לאזורים שלא נראה שיגיעו אליהם ועלינו לדווח מוקדם כמה שיותר!

ומילה אחרונה: הזהרו מהריח – זה שום ביובית לא יכולה להעלים!